*Αγοράζουμε από Ελλάδα, στηρίζουμε την εργασία στην Ελλάδα * Οχι στα προϊόντα που δεν θα έχουν ξεκάθαρη την προαιρετική πλέον ένδειξη «ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΡΟΙΟΝ» ή κάτι ανάλογο* *
* Θαλάσσιες Natura για προστασία του Αιγαίου Το 19% του Αιγαίου θα πρέπει να κηρυχθεί «προστατευόμενη ζώνη», προκειμένου να προστατευθεί η μοναδική του βιοποικιλότητα. * *


Σάββατο, 17 Δεκεμβρίου 2011

Ενδιαφέροντα στοιχεία στην 11η έρευνα Master Card Barometer

Σε τρέχουσες ανάγκες το «δώρο» των εορτών

Γράφει το MarketingWeek

11η έρευνα Master Card Barometer: Σε τρέχουσες ανάγκες το «δώρο» των εορτών
Φέτος τα Χριστούγεννα, οι Έλληνες καταναλωτές θα διαθέσουν όποιο επιπλέον εισόδημα λάβουν, στην κάλυψη τρεχουσών ή εκτάκτων αναγκών, σύμφωνα με την 11η έρευνα MasterCard Barometer.
Επιπλέον, η έρευνα αποκαλύπτει ότι 8 στους 10 συμμετέχοντες δεν θα πραγματοποιήσουν κάποιο ταξίδι, εντός ή εκτός Ελλάδας. Η έρευνα καταγράφει γενικότερα σημαντική μεταβολή του τρόπου διάθεσης του επιπλέον εισοδήματος, αφού σχεδόν το 60% των Ελλήνων θα το χρησιμοποιήσει για την κάλυψη τρεχουσών αναγκών (40%) ή θα το εξοικονομήσει για τυχόν έκτακτες δαπάνες (19/%).

Ενώ πέρυσι και πρόπερσι τα δώρα αποτελούσαν την πρώτη επιλογή διάθεσης του
Χριστουγεννιάτικου Δώρου, φέτος μόνο το 15% δηλώνουν ότι θα το ξοδέψουν σε δώρα, ποσοστό μειωμένο κατά 50% σε σύγκριση με πέρσι, ενώ, σχεδόν ένας στους τρεις (30%) δηλώνει ότι δεν υπάρχει επιπλέον εισόδημα, ποσοστό που έχει σχεδόν τριπλασιαστεί σε σχέση με το 2009. Τέλος, μόνο το 13% του κοινού δηλώνει ότι θα ξοδέψει το επιπλέον εισόδημα για προσωπική του ευχαρίστηση.

Η σημαντικότερη διαφορά μεταξύ των δύο φύλων είναι η μεγαλύτερη πρόθεση των γυναικών να δαπανήσουν το τυχόν επιπλέον εισόδημα σε δώρα για αγαπημένους (18%). Οι νεαρότερες ηλικίες (18-34) είναι αυτές που θα δώσουν μεγαλύτερη βαρύτητα στη διασκέδαση με ποσοστό 28,5% σε σύγκριση με τις μεσαίες ηλικίες οι οποίες, λόγω των αυξημένων υποχρεώσεων, θα δώσουν βαρύτητα στην κάλυψη αναγκών.

Το κοινό 35-44 ετών είναι αυτό που παρουσιάζει τη μεγαλύτερη πρόθεση να διαθέσει το ποσό σε δώρα (29,2%). Παρόλα αυτά, σε ποσοστό 56% δηλώνουν και φέτος πως η καταναλωτική τους συμπεριφορά αλλάζει κατά την περίοδο των γιορτών. Έτσι, η τάση που παρουσιάστηκε πέρυσι σχετικά με την ανάγκη του κοινού να «παρασυρθεί» από το πνεύμα των Χριστουγέννων επιβεβαιώνεται και φέτος.
Marketing Week

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...