Τρίτη 3 Απριλίου 2012

Ένας 11χρονος Ολλανδός, διώχνει την Ελλάδα από το ευρώ!

Το δικό του σενάριο για την εξυγίανση της Ευρωζώνης παρουσίασε ένας 11χρονος Ολλανδός ο οποίος μάλιστα, για την ιδέα του, καταχωρήθηκε στην λίστα υποψηφίων για το δεύτερο σημαντικότερο βραβείο στα Οικονομικά, μετά το Νόμπελ, το Wolfson Economics, ύψους 252.000 λιρών. Τι προτείνει;
Την έξοδο της Ελλάδας από το ευρώ.
Μάλιστα ο μικρός έχει γίνει και «διάσημος» για τις ιδέες του, καθώς παρόλο που δεν συμμετέχει ως υποψήφιος, θα λάβει 100 ευρώ ως αμοιβή για την ιδέα του, από το βρετανικό Think Tank, που οργάνωσε διαγωνισμό «για την καλύτερη θεωρία διάλυσης της ευρωζώνης». Ωστόσο μπορεί η ιδέα του μικρού Ολλανδού να μην είναι μέσα στις πέντε προτάσεις που θα κερδίσουν το «Wolfson Economics», αλλά καταχωρήθηκε στην λίστα μαζί με τις άλλες πέντε προτάσεις, προκειμένου να παρουσιαστεί ισάξια.
Ο 11χρονος Ολλανδός ονομάζεται Γιούρε Χέρμανς, και η ιδέα του μπορεί να χαρακτηρισθεί κάτι παραπάνω από αυστηρή, καθώς προτείνει την έξοδο της Ελλάδας από το Ευρώ, αφού πρώτα όλοι οι Έλληνες έχουν ανταλλάξει τα χρήματά τους με την νέα δραχμή. Τα χρήματα που θα συγκεντρώσει το κράτος, θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για την αποπληρωμή των χρεών. Μόλις ξεχρεώσουμε ο μικρός Γιούρε θα... επιτρέψει στην Ελλάδα να επιστρέψει στην νομισματική ένωση.
Η επιστολή του Γιούρε έχει ως εξής:
«Αγαπητέ Κύρια και Κυρία
Το όνομά μου είναι Γιούρε Χέρμανς. Είμαι 10 ετών και ζω στην Ολλανδία. Είμαι πολύ ανήσυχος για την κρίση στην Ευρωζώνη και παρακολουθώ τις εξελίξεις στην τηλεόραση κάθε μέρα. Η κρίση είναι μεγάλο πρόβλημα και σκέφτομαι για λύσεις. Διάβασα στην εφημερίδα για το βραβείο που δίνετε και σκέφτηκα να υποβάλω την ιδέα μου. Λοιπόν ορίστε η ιδέα μου.
Η Ελλάδα θα πρέπει να εγκαταλείψει το ευρώ. Πώς θα γίνει αυτό; Όλοι οι Έλληνες θα πρέπει να πάνε τα ευρώ τους στην τράπεζα. Τα βάζουν σε ένα μηχάνημα συναλλάγματος (βλέπε στην εικόνα πως ο Έλληνα δεν είναι χαρούμενος). Ο Έλληνα παίρνει πίσω δραχμές. Η τράπεζα δίνει τα ευρώ στην κυβέρνηση. Όλα αυτά τα ευρώ δημιουργούν μια πίτσα ή μια κρέπα (βλέπετε πάνω στην φωτογραφία). Τώρα η ελληνική κυβέρνηση μπορεί να αποπληρώνει το χρέος της. Κάθε ένας που του χρωστάει η Ελλάδα παίρνει ένα κομμάτι από την πίτσα. Όλα αυτά τα ευρώ της πίτσας πάνε σε εταιρείες και τράπεζες που έχουν δώσει δάνεια στην Ελλάδα. Τώρα έρχεται το πιο έξυπνο μέρος της ιδέας μου:
Οι Έλληνες δεν θα θέλουν να ανταλλάξουν τα ευρώ με δραχμές γιατί θα ξέρουν πως η δραχμή θα υποτιμηθεί δραματικά. Προσπαθούν να κρατήσουν και να κρύψουν τα ευρώ τους. Ξέρουν ότι αν περιμένουν λίγο θα πάρουν περισσότερες δραχμές. Έτσι αν ένας Έλληνας κρατήσει τα ευρώ του ή αν τα μεταφέρει σε μια τράπεζα άλλης χώρας όπως η Ολλανδία και η Γερμανία και ανακαλυφθεί να τιμωρείται με πρόστιμο ίσο ή διπλάσιο των ευρώ που θέλησε να κρύψει. Με αυτόν τον τρόπο θα εξασφαλισθεί ότι όλοι οι Έλληνες θα δώσουν τα ευρώ του σε τράπεζες στην Ελλάδα και η ελληνική κυβέρνηση θα εξοφλήσει τα χρέη της.
Ελπίζω η ιδέα μου να σας βοηθήσει. Φυσικά όταν η χώρα εξοφλήσει τα χρέη της μπορεί να επιστρέψει στην Eυρωζώνη.
Και λίγα περισσότερα για μένα. Είμαι 10, αγαπώ τα ζώα και έχω έναν σκύλο. Ζω με μια πενταμελή οικογένεια στην Ολλανδία. Έχω πέντε φίλους με τους οποίους παίζω όλη μέρα.
Υ.Γ Ο πατέρας μου με βοήθησε στη μετάφραση στα Αγγλικά καθώς εγώ μιλάω Ολλανδικά
Χαιρετισμούς από την Ολλανδία
Γιούρε Χέρμανς»
Ακολουθεί το «σκαρήφιμα» του πιτσιρικά:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Στη Νάξο, 11-13 Ιουνίου 2021 Το 33ο Συνέδριο της Ομοσπονδίας Κινηματογραφικών Λεσχών Ελλάδας

Το 33ο Συνέδριο της Ομοσπονδίας Κινηματογραφικών Λεσχών Ελλάδας με θέμα:   «Η θάλασσα στον κινηματογράφο» σε συνεργασία με την Κινηματογρα...