Σάββατο 9 Νοεμβρίου 2013

Η... απαγορευμένη τανία της Αλίκης Βουγιουκλάκη!

Πρόκειται για ένα σπάνιο συλλεκτικό ντοκουμέντο που ήταν χαμένο επί 50 περίπου χρόνια...*
Ο λόγος για το Aliki my love, μια ταινία που αποτέλεσε την προσπάθεια της Αλίκης για μια διεθνή καταξίωση και καριέρα.
Η ταινία γυρίστηκε στην Ιο το 1962 και ήταν συμπαραγωγή της Φίνος Φιλμς με μια βρετανική εταιρία παραγωγής. Σκηνοθέτης της ήταν ο Ρούντολφ Μάτε που την δεκαετία του '40 ήταν από τους εκπροσώπους του φιλμ νουάρ (κυρίως ως κινηματογραφιστής). Στο εξωτερικό την διανομή ανέλαβε η LIONEX films με έδρα τη Νέα Υόρκη.
Οι παραγωγοί ΑQUARIUS PRODUCTION, φημολογείται ότι ήταν από το Ισραήλ (για αυτό και στην κόπια, εκτός από τους ελληνικούς υπότιτλους υπάρχουν και εβραϊκοί.).
Η Αλίκη Βουγιουκλάκη μετά την προβολή στο εξωτερικό ταινιών όπως η "Αστέρω" (που το 1958 προβλήθηκε στο Φεστιβάλ Βερολίνου κερδίζοντας θερμές κριτικές) αλλά και μικροσκανδάλων (όπως η περιβόητη γνωριμία - σχέση με τον τότε διάδοχο Κωνσταντίνο, που ο ιταλικός τύπος κυρίως, το 1960, κάλυψε δημοσιογραφικά) πίστεψε πως θα μπορούσε να κάνει ένα διεθνές άνοιγμα στην καριέρα της.
Η ιστορία της ταινίας περιγράφει το πως ένας πλειμποϋ Αμερικάνος (Τζες Κονραντ) κερδίζει μια μεγάλη κληρονομιά στην άλλη άκρη του κόσμου, σε ένα

H Ελλαδα της μικροιδιοκτησιας, τελειωνει



konstas_2Αυτό που πρόκειται να συμβεί μέσα στους επόμενους 24 μήνες στην αγορά των εμπορικών ακινήτων δεν έχει ιστορικό προηγούμενο.
Η Ελλάδα πρόκειται να βιώσει την μεγαλύτερη στην ιστορία της, σημαντικότερη σιωπηρή μεταφορά ιδιωτικού πλούτου σε θεσμικούς επενδυτές. Η χώρα με το υψηλότερο ποσοστό ιδιοκτησίας ακινήτων στην Ευρώπη (άνω του 80%) σταδιακά μεταφέρει την ιδιοκτησία στους θεσμικούς επενδυτές του χώρου.
Η οδός Ερμού, η λεωφόρος Κηφησίας στην Αθήνα, η Τσιμισκή στη Θεσσαλονίκη, με τα εκατοντάδες καταστήματα και γραφεία που κάποτε αποτελούσαν προικώα, κληροδοτήματα πλουσίων υιών και θυγατέρων, πηγή σταθερών εσόδων για τους εισοδηματίες όλων των κοινωνικών κατηγοριών, σήμερα ξεπουλιώνται όσο-όσο σε μεγάλες Εταιρείες Επενδύσεων Ακίνητης Περιουσίας (ΑΕΕΑΠ), σε funds του εξωτερικού, σε εταιρείες ανάπτυξης επαγγελματικών ακινήτων.
Οι ανώνυμες εταιρείες επενδύσεων σε Ακίνητη Περιουσία αγοράζουν συστηματικά και φθηνά ενώ οι μικροϊδιοκτήτες κατοικιών, γραφείων, καταστημάτων, οικοπέδων πωλούν απελπισμένα. Οι ιδιοκτήτες των επαγγελματικών ακινήτων καθημερινά βρίσκονται αντιμέτωποι με τα άδεια καταστήματα και γραφεία, την αναξιοποίητη περιουσία τους η οποία επιβαρύνεται για πρώτη φορά με βαριά φορολογία.
Αντιθέτως οι επαγγελματίες της αγοράς ακινήτων επωφελούνται από το ιδιαίτερα ευνοϊκό φορολογικό καθεστώς που διέπει τη λειτουργία τους και περιμένουν να ψηφιστεί η σημαντική μείωση και του φόρου μεταβίβασης ώστε να ολοκληρώσουν το σχέδιό τους που θεωρητικά είναι η «επαγγελματικοποίηση» της άναρχης αγοράς ακινήτων στην Ελλάδα.
Το καλό νέο αυτής της ιστορίας είναι ότι επιτέλους τα κεφάλαια των ελλήνων θα απελευθερωθούν. Θα πάψουν να «είναι θαμμένα στα τούβλα» και η ρευστότητα που θα αποκτήσουν μπορεί να αξιοποιηθεί για πραγματικά παραγωγικές επενδύσεις.
Στο μεταξύ οι  ανώνυμες εταιρείες επενδύσεων ακινήτων διαπραγματεύονται με τις ελληνικές τράπεζες για να αγοράσουν τα δάνεια που έχουν χορηγηθεί με

Ολοήμερο Δημοτικό Σχολείο Βίβλου Νάξου - eTwinning



Οι μαθητές του σχολείου μας τραγούδησαν σε επαγγελματικό στούντιο ηχογραφήσεων ένα παραδοσιακό νησιώτικο τραγούδι διασκευασμένο ειδικά για το e twinning. Φόρεσαν τις παραδοσιακές στολές του νησιού μας και χόρεψαν το τραγούδι αυτό στους ανεμόμυλους και τα σοκάκια του χωριού μας. Επιδόθηκαν σε ομαδική εργασία εικαστικών για να ενώσουν με τα χέρια τους ολόκληρη την Ευρώπη αλλά και για να σχεδιάσουν το λογότυπο του e twinning μέσα από τη δική τους ματιά. Τα πλάνα αποτυπώνουν τον τρόπο με τον οποίο διδάσκονται καθημερινά, με διαδραστικότητα και με τις ΤΠΕ να έχουν ενεργό ρόλο στην εκπαιδευτική διαδικασία. Έτσι το E twinning ενισχύει τη διαθεματικότητα στην εκπαιδευτική πράξη καθώς η μουσική, η γυμναστική, τα εικαστικά, οι ΤΠΕ και τα Αγγλικά γίνονται ένα, ώστε να μπορέσει να δημιουργηθεί αυτό το βίντεο. Μέσα από τους στίχους του τραγουδιού και όλων των παραπάνω στοιχείων φαίνεται γιατί οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας αγαπούν το e twinning

Κακό τάιμινγκ

Δεν μπορώ να πω ότι είμαι ενθουσιασμένος με την πρόταση μομφής που κατέθεσε χθες ο ΣΥΡΙΖΑ. Το πρόβλημα δεν έγκειται τόσο στην ουσία της πρωτοβουλίας, όσο στην αφορμή και κυρίως στον χρόνο κατά τον οποίο εκδηλώνεται.
Αισθήματα δυσπιστίας απέναντι στην κυβέρνηση υπάρχουν βέβαια – και έντονα μάλιστα. Για την ακρίβεια ο όρος είναι επιεικής. Το θέμα είναι πότε και με ποιον τρόπο εκφράζει κανείς τα αισθήματά του. Στην προκειμένη περίπτωση, ο χρόνος μετράει πολύ. Μετράει επίσης ο τρόπος με τον οποίο τα διαφορετικά ανοιχτά πολιτικά και κοινωνικά μέτωπα αλληλοεπηρεάζονται. Δεν υπάρχει αμφιβολία, επί παραδείγματι, ότι η ιστορία της μικρής Μαρίας θα ήταν υπό άλλες συνθήκες αφορμή για γόνιμες συζητήσεις. Στη συγκυρία όμως μέσα στην οποία δημοσιοποιήθηκε, ευλόγως θεωρήθηκε ως ένα καλό κόλπο αντιπερισπασμού προκειμένου να παραμεριστούν τα επικείμενα σκληρά αντικοινωνικά μέτρα. Φυσικά, στη δεινή θέση στην οποία έχει περιέλθει η κυβέρνηση είναι δύσκολο να πει κανείς ποιο θα μπορούσε να είναι το προνομιακό μέτωπο στο οποίο θα επιχειρούσε να στρέψει την προσοχή της κοινής γνώμης προκειμένου να αποφύγει ένα άλλο δυσμενέστερο.
 
Ωστόσο, με την τρόικα στην Αθήνα και με το μέτωπο έναντι των νεοναζί να έχει περιπλακεί λόγω της διπλής δολοφονίας στο Νέο Ηράκλειο, η επέμβαση στην ΕΡΤ δεν μοιάζει να είναι σ’ αυτή τη φάση ο πιο αδύνατος κρίκος της κυβερνητικής πολιτικής. Ειδικά σε σύγκριση με το δημοσιονομικό πρόβλημα, όπου υπάρχουν τόσα επιμέρους θέματα ανοιχτά: Ο ενιαίος φόρος ακινήτων και η κατανομή του, η απειλή για άρση της απαγόρευσης των πλειστηριασμών για την πρώτη κατοικία, το ασφαλιστικό, το ύψος του χρηματοδοτικού κενού, η ελάφρυνση του χρέους, η τύχη των αμυντικών βιομηχανιών, το πρόγραμμα των απολύσεων στο Δημόσιο, ο ΦΠΑ για την εστίαση, ο φόρος για το πετρέλαιο

Παρασκευή 8 Νοεμβρίου 2013

Περιμενατζής: Το νέο επάγγελμα του πεζοδρομίου


Το νέο επάγγελμα , έχει πλέον καθιερωθεί έξω απο μεγάλες Δημόσιες Υπηρεσίες και όχι μόνο .Μαύρο χρήμα παντού …..

Τώρα μετά την αποκάλυψη … να δούμε τι θα μας πούνε .
Άκουσον Άκουσον ….Η Απάτη που δεν μπορούν να σταματήσουν έχει κύκλωμα και μάλιστα καλά οργανωμένο .Ακούστε πως γίνεται η όλη φάση : Εκμεταλλεύονται την κούραση και τις ουρές απο τις δημόσιες υπηρεσίες , με την αναμονή στα ταμεία να έχει ξεπεράσει κάθε προηγούμενο . 
Ο κόσμος αρχίζει να εκνευρίζεται και τα βάζει με τους υπαλλήλους της κάθε υπηρεσίας . Τα χαρτάκια της προτεραιότητας που υποτίθεται θα έβαζαν τάξη στο σύστημα παραμονής , έχει πάρει διαστάσεις … για πολλά γέλια .
Τότε έρχεται η ώρα που κάποιοι αρχίζουν την δουλειά .
Οι πανέξυπνοι τύποι είχαν πάρει νωρίτερα πολλά χαρτάκια προτεραιότητας σε κοντινά χρονικά διαστήματα , με αποτέλεσμα να τα πουλάνε έξω απο κάθε υπηρεσία με ένα μικρό ποσό ….. 3 – 5 ευρώ , με σκοπό να μην περιμένεις στην ουρά .
Οι άλλοι το κάνουν πιο νόμιμα …. Σου παίρνουν το νούμερο προτεραιότητας και αντί να περιμένεις εσύ ο ίδιος στην ουρά , περιμένει ο ίδιος και όταν έρθει η ώρα να πάς στο ταμέιο για εξυπηρέτηση σε παίρνει τηλέφωνο και έρχεσαι να τον αντικαταστήσεις . Αυτός είναι ο λεγόμενος ΠΕΡΙΜΕΝΑΤΖΗΣ “ο άνθρωπος που περιμένει αντί για εσάς”

Αυτά είναι επαγγέλματα Κύριοι .

απο flashstar.skaipatras.gr

Πέμπτη 7 Νοεμβρίου 2013

Αυτή είναι η πρώτη φωτογραφία στον κόσμο!


«Θέα από το παράθυρο». Αυτός είναι ο τίτλος της αρχαιότερης σωζώμενης φωτογραφίας στον κόσμο που τράβηξε κάποια στιγμή ανάμεσα στο 1826 και στο 1827ο Nicéphore Niépce στο Le Gras στην ανατολική Γαλλία.
Στη φωτογραφία, σύμφωνα με το Wikipedia απεικονίζονται κάποια κτίρια που βρίσκονταν απέναντι από το σπίτι του Niépce στο Le Gras και τα οποία έβλεπε από το παράθυρό του, εξού και το «Θέα από το παράθυρο».
Πιστεύευται πως ο Niépce έφτιαξε τη φωτογραφία χρησιμοποιώντας σε σκοτεινό θάλαμο έναν μικρό δίσκο καλυμμένο με ένα ειδικό φωτοευαίσθητο μείγμα.
Με την έκθεση στο φως το μείγμα σκλήρυνε ενώ τα κομμάτια που δεν εκτέθηκαν παρέμειναν υδατοδιαλυτά και μπορούσαν να ξεπλυθούν με ένα μείγμα πετρελαίου και ελαίου λεβάντας.
Μετά την 8ωρη έκθεση, οι ακτίνες του ήλιου «φώτισαν»τα κτήρια στις δύο πλευρές της εικόνας
Ο ιστορικός Helmut Gernsheim εντόπισε και έφερε στο προσκήνιο τη συγκεκριμένη φωτογραφία το 1952, ενισχύοντας τον ισχυρισμό ότι Niépce ο είναι ο εφερεύτης της φωτογραφίας.



απο briefingnews.gr

Tο «χωριό της μαριχουάνας» με τη μεγαλύτερη παραγωγή στα Βαλκάνια





 Στα «Ζωνιανά» της Αλβανίας, το Λαζαράτι, που κάποιοι το αποκαλούν «χωριό της μαριχουάνας», εννέα στους δέκα κατοίκους ασχολούνται με τις χασισοκαλλιέργειες.
  Σύμφωνα με αναφορές, μόνο το κοιμητήριο έχει γλιτώσει από τη φύτευση δενδρυλλίων κάνναβης! Και όλα αυτά εν γνώσει της αστυνομίας, η οποία δεν φαίνεται διατεθειμένη να σταθεί εμπόδιο στο παράνομο εμπόριο.
 Οσο για τους τοπικούς δημοσιογράφους, οι οποίοι επίσης γνωρίζουν αλλά αποφεύγουν να αρθρογραφούν επί του θέματος, αναγκάστηκαν να χύσουν περισσότερο μελάνι τις τελευταίες εβδομάδες επ' αυτού, καθώς πάνω από επτακόσιοι άνθρωποι εισήχθησαν στο νοσοκομείο με δηλητηρίαση. Πρόκειται -κατά κύριο λόγο- για γυναίκες και παιδιά με τα ίδια συμπτώματα (εμετό, διάρροια, καρδιοκυκλοφορικά προβλήματα) και την ίδια αιτιολογία. «Τοξίνωση από κάνναβη λόγω εργασίας στις φυτείες» επιβεβαίωσε ο Χίσνι Λούκα, υπεύθυνος των πρώτων βοηθειών του νοσοκομείου του Αργυροκάστρου.
 Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των Αρχών, υπάρχουν πάνω από 350.000 δενδρύλλια κάνναβης στο Λαζαράτι, που καλλιεργούνται σε συνολικά 3.200 στρέμματα. Κάθε χρόνο παράγονται συνολικά 900 τόνοι προϊόντος, που πωλούνται προς 4,5 δισεκατομμύρια ευρώ. «Δεν είμαστε εγκληματίες» απαντάνε ωστόσο οι χασισοκαλλιεργητές, εξηγώντας ότι «χωρίς τη μαριχουάνα, θα είχαμε πεθάνει. Δεν υπάρχει ούτε μισή θέση εργασίας εδώ».
 Νέοι και ηλικιωμένοι συλλέγουν την κάνναβη καθισμένοι στη γη. Με ένα ψαλίδι ανά χείρας μαζεύουν τα φύλλα, τα οποία στη συνέχεια τοποθετούν πάνω σε ειδικά συρματοπλέγματα για να αποξηρανθούν. Κάθε οικογένεια παράγει περίπου έναν τόνο αποξηραμένης κάνναβης ετησίως, που την πουλάει περίπου

Τετάρτη 6 Νοεμβρίου 2013

Αέρας έγινε το τσεκ πριν το πάρουν στα χέρια τους χιλιάδες δικαιούχοι

Κτηνοτρόφος από Αιτωλοακαρνανία που ενεργοποιούσε 600 στρέμματα, φέτος του αφαίρεσαν 280 στρμ. που ανήκουν στο δήμο.

Αλεξανδρής Πέτρος  06/11/2013
Ακόμα ψάχνουν τους λόγους για τους οποίους κόπηκαν από την προκαταβολή της ενιαίας ενίσχυσης του 2013 χιλιάδες κτηνοτρόφοι και γεωργοί, ενώ πολύ περισσότεροι είναι όσοι είδαν μειωμένα τα ποσά στους λογαριασμούς.
Κτηνοτρόφος από Αιτωλοακαρνανία που ενεργοποιούσε 600 στρέμματα, φέτος του αφαίρεσαν 280 στρμ. που ανήκουν στο δήμο.
Το μεγαλύτερο πλήγμα δέχτηκαν οι κτηνοτρόφοι, καθώς στη συγκεκριμένη κατηγορία αποκλείστηκε περίπου το 80% των δικαιούχων από την πληρωμή της προκαταβολής. Αυτό που φοβόντουσαν όλοι έγινε την επόμενη μέρα της πληρωμής: Όσοι είχαν πρόβλημα και δεν κατάφεραν εγκαίρως να ενεργοποιήσουν τα δικαιώματα που είχαν, λόγω της περικοπής των επιλέξιμων στρεμμάτων βοσκότοπων, έχασαν το «τρένο» της προκαταβολής και αυτοί ήτανε χιλιάδες.
Ερχόμενη σε πλήρη αντίθεση με ό,τι είχε υποσχεθεί για ενίσχυση της ανάπτυξης της κτηνοτροφίας, η κυβέρνηση κατάφερε να μη διαθέσει πολύτιμους πόρους σε ρευστό σε παραγωγούς που τώρα χρειάζονται τα χρήματα για να αγοράσουν ζωοτροφές για τον χειμώνα. Σύμφωνα με τις πρώτες αντιδράσεις, εκτός από όσους δεν πληρώθηκαν, φαίνεται ότι οι υπόλοιποι να πήραν μόνο το 20% του ποσού που δικαιούνται για το 2013.
Είναι χαρακτηριστική η περίπτωση κτηνοτρόφου από την Αιτωλοακαρνανία, ο οποίος ενεργοποιούσε πέρυσι 600 στρέμματα επιλέξιμων βοσκότοπων και φέτος του αφαίρεσαν 280 στρμ. που ανήκουν στον δήμο και 70 ιδιόκτητα στρμ., χωρίς να έχει καταφέρει ακόμα να μάθει τους ακριβής λόγους. «Ειδικά με τις απεργίες στις δημόσιες υπηρεσίες αύριο και μεθαύριο, δεν πρόκειται να βγάλω άκρη», λέει στο Agronews και συμπληρώνει ότι «σα να μην έφτανε αυτό, μου κράτησε 90 ευρώ η ΕΑΣ Αγρινίου για τη δήλωση ΟΣΔΕ και 300 ευρώ ο ΕΛΓΑ για την εισφορά. Άλλοι στην περιοχή μας πληρώθηκαν κανονικά, άλλος κτηνοτρόφος από 4.500 ευρώ που πήρε πέρυσι, φέτος πήρε 1.000 ευρώ και δύο κτηνοτρόφοι δεν πληρώθηκαν καθόλου».
Σε όλες τις περιοχές της χώρας επικρατεί το ίδιο χάος, με αγρότες να βρίσκουν ενδείξεις στους λογαριασμούς τους για «παρακρατήσεις οφειλών υπέρ τρίτων», χωρίς να μπορούν να μάθουν για ποιους «τρίτους» πρόκειται, επενδυτές σε φωτοβολταϊκά πάρκα να βλέπουν τα χρήματά τους να παρακρατούνται για δάνεια που έχουν λάβει και όσοι έχουν λογαριασμοί σε τράπεζα εκτός του ομίλου

Τρίτη 5 Νοεμβρίου 2013

Βρέθηκαν 1.500 πίνακες που είχαν κλαπεί από τους ναζί

Ένας πραγματικός θησαυρός, κατασχεμένος από τους Ναζί, εντοπίστηκε στο Μόναχο Σύμφωνα με δημοσίευμα του περιοδικού Focus, σχεδόν 1.500 πίνακες σπουδαίων καλλιτεχνών, αξίας 1,4$ δισ., βρέθηκαν στο διαμέρισμα του γιου διάσημου γερμανού συλλέκτη.  
Σύμφωνα με το δημοσίευμα του Focus, το 2011 η γερμανική αστυνομία είχε πραγματοποιήσει έρευνα στο σπίτι του 80χρονου Cornelius Gurlitt, καθώς έπειτα από έλεγχο ρουτίνας σε τραίνο της γραμμής Ζυρίχη - Μόναχο, είχε διαπιστωθεί πως τα στοιχεία της ταυτότητας του δεν ήταν δηλωμένα στη γερμανική αστυνομία και τις λοιπές κρατικές υπηρεσίες.
Στην έρευνα στο διαμέρισμά του, η αστυνομία είχε εντοπίσει τότε πίσω από στοιβαγμένα τρόφιμα έναν αμύθητο θησαυρό. Ο 80χρονος ζούσε με χρήματα από τους πίνακες που πούλαγε ευκαιριακά σε συλλέκτες, χωρίς να έχει εργαστεί ποτέ στη ζωή του.

Πριν από το ρεπορτάζ του Focus, η ιστορία παρέμενε άγνωστη, ενώ η εισαγγελία του Άουγκσμπουργκ, στην νότια Γερμανία, που είναι αρμόδια για την υπόθεση, αρνήθηκε να σχολιάσει τις πληροφορίες.

Μεταξύ των έργων τέχνης, περιλαμβάνονται δημιουργίες των Πικάσο, Ματίς, Ρενουάρ, Σαγκάλ και των γερμανών Νόλντε, Μαρκ, Μπέκμαν και Λίμπερμαν, ενώ η συνολική αξία τους υπολογίζεται σε 1,4 δισ. δολάρια.
Εκατοντάδες έργα τέχνης είχαν περάσει στην ιδιοκτησία του Hildebrandt Gurlitt, διάσημου συλλέκτη, τις δεκαετίες '30 και '40 με τη διαταγή να καταστραφούν. Μετά το τέλος του πολέμου, ο Gurlitt είχε ισχυριστεί πως πυρκαγιά στο οικογενειακό σπίτι του στη Δρέσδη το Φλεβάρη του 1945 είχε οδηγήσει στην καταστροφή όλων των έργων.

Οι πίνακες είτε είχαν κατασχεθεί και είχαν στην συνέχεια πουληθεί, είτε είχαν πωληθεί σε χαμηλές τιμές ή ακομη και χαριστεί από Εβραίους με αντάλλαγμα τη σωτηρία τους.

Σύμφωνα με το δημοσίευμα, περίπου 200 με 300 πίνακες είχαν παρουσιαστεί στο γερμανικό κοινό σε έκθεση «εκφυλισμένης τέχνης» στο Μόναχο το 1937, οπότε εκατοντάδες Γερμανοί είχαν συγκεντρωθεί για να δουν την τέχνη που οι ηγέτες τους τους υπαγόρευαν να απεχθάνονται.

Ο Χίτλερ εκτιμούσε μόνο τα έργα τέχνης της περιόδου του Ρομαντισμού, και με τον υπουργό προπαγάνδας του, Γιόζεφ Γκαίμπελς, είχε διατάξει την κατάσχεση περίπου 20.000 «εκφυλισμένων» έργων εκπροσώπων του Ιμπρεσιονισμού, του Κυβισμού και του Μοντερνισμού.

(Πληροφορίες: DW, Daily Mail)




Τίτλοι τέλους για την ψυχική υγεία.

 Μετά την διαπόμπευση των οροθετικών και τον ναζιστικού τύπου νόμο για εξέταση χωρίς την συναίνεση του ατόμου, μετά την δημιουργία στρατοπέδων συγκέντρωσης για μετανάστες, μετά την στοχοποίηση εργασιακών ομάδων, αλλά και την στερεοτυπική αντιμετώπιση των ρομά λόγω ενός περιστατικού, ο εκτός ελέγχου υπουργός Υγείας αποφασίζει να κλείσει τις δομές ψυχικής υγείας, βάζοντας έτσι στο στόχαστρο και τους ψυχικά ασθενείς.
 Φυσικά όλα για την επίτευξη των στόχων των πολιτικών λιτότητας, που ποτέ δεν τους πετυχαίνουμε. Η “κινητικότητα-διαθεσιμότητα” εργαζομένων από το “Δαφνί” και το “Δρομοκαΐτειο” με μόνο γνώμονα πως θα βγουν τα νούμερα, φανερώνει την αναλγησία και τον κυνισμό της κυβέρνησης αλλά και του παράφρονα τηλεβιβλιοπώλη.Στην Ελλάδα η ψυχική υγεία πάντα ήταν υποβαθμισμένη και η λεγόμενη αποιδρυματοποίηση δεν μπορεί φυσικά να πραγματοποιηθεί με το να πετάξεις στον δρόμο ανθρώπους που χρήζουν εξειδικευμένης φροντίδας και που τις περισσότερες φορές δεν έχουν καν οικογενειακό περιβάλλον. Γιατί ουσιαστικά εκεί θα οδηγηθούμε, καθώς οι ψυχιατρικές μονάδες θ’ αδυνατούν να λειτουργούν όπως πρέπει. Ήδη έχουν γίνει απολύσεις και φυσικά καμία πρόσληψη που θα μπορούσε να καλύψει έστω τα κενά. Πως μπορεί να λειτουργήσει ένας ευαίσθητος κλάδος του τομέα της Υγείας, δίχως προσωπικό;
Και οι υπόλοιπες περιφερειακές δομές ψυχικής υγείας υπολειτουργούν, καθώς ειδικά τα οικοτροφεία συνήθως στελεχώνονται με ανθρώπους που δεν έχουν σταθερό μισθό, ενώ και οι συνθήκες φιλοξενίας δεν είναι όπως θα έπρεπε. Με τις πολιτικές της η κυβέρνηση οδηγεί στην πλήρη κατάρρευσή τους.
 Το τραγικό της υπόθεσης είναι πως δεν υπάρχουν λύσεις για την μετά των ιδρυμάτων κατάσταση, αφού δεν έχουν δημιουργηθεί εναλλακτικές δομές, αλλά οι ασθενείς θα πέσουν στα χέρια των ΜΚΟ. Και ποιος μπορεί να πει ότι οι

Ελληνική γλώσσα – η σειρά των γραμμάτων δεν έχει καμία σημασία..

image1
Διαβάστε γρήγορα το παρακάτω κείμενο και στο τέλος θα καταλάβετε πως η σειρά των γραμμάτων δεν έχει καμία σημασία!
Ατίπτσυεο ε;

 ΑΠΟ NEWSBOMB 

Δευτέρα 4 Νοεμβρίου 2013

Ψηφιακή υπογραφή -Η ανάπτυξη του διαδικτύου, το ηλεκτρονικό εμπόριο και οι συναλλαγές μέσω ανοιχτών δικτύων κάνουν επιτακτική την ανάγκη ασφάλειας στις συναλλαγές

 

1. ΕισαγωγήΗ ανάπτυξη του διαδικτύου, το ηλεκτρονικό εμπόριο και οι συναλλαγές μέσω ανοιχτών δικτύων κάνουν επιτακτική την ανάγκη ασφάλειας στις συναλλαγές. Ο χρήστης που συναλλάσσεται ηλεκτρονικά απαιτεί τα δεδομένα (π.χ. ένα μήνυμα ή ένα κείμενο) που στέλνει να μην μπορούν να αποκαλυφθούν ή να διατεθούν σε μη εξουσιοδοτημένα γι αυτό άτομα (εμπιστευτικότητα). Τα δεδομένα, δεν θα πρέπει να είναι δυνατόν να αλλοιωθούν κατά την μετάδοσή τους. Ο παραλήπτης θα πρέπει να τα λάβει όπως ακριβώς ο αποστολέας τα έστειλε και να είναι σίγουρος ότι τα δεδομένα που λαμβάνει είναι αυτά που ο αποστολέας έχει στείλει (ακεραιότητα). Επιπλέον, σε μία τέτοια συναλλαγή, είναι απαραίτητο ο παραλήπτης να είναι σίγουρος για την ταυτότητα του αποστολέα (αυθεντικότητα). Δηλαδή, να γνωρίζει με σιγουριά ότι το μήνυμα που λαμβάνει και φαίνεται να το υπογράφει ο κ. Χ, είναι όντως από τον κ. Χ και όχι από κάποιον που παριστάνει τον Χ. Τέλος, συμμετέχοντας σε μία ηλεκτρονική συναλλαγή (π.χ. ηλεκτρονικό εμπόριο) θα πρέπει να μην είναι δυνατόν τα εμπλεκόμενα μέρη να αρνηθούν εκ των υστέρων την συμμετοχή τους στη συναλλαγή αυτή (μη αποποίηση ευθύνης).
Οι παραπάνω ιδιότητες, (εμπιστευτικότητα, ακεραιότητα, αυθεντικότητα, μη αποποίηση) στον ηλεκτρονικό κόσμο, αποτελούν αντικείμενο της επιστήμης που ασχολείται με την ασφάλεια των πληροφοριών. Διάφοροι μηχανισμοί, τεχνικές και τεχνολογίες έχουν αναπτυχθεί αποσκοπώντας να διασφαλίσουν τις ιδιότητες αυτές σε μία ηλεκτρονική συναλλαγή.
Ο σκοπός του κειμένου αυτού είναι να παρουσιάσει με όσο το δυνατόν πιο απλό τρόπο την έννοια της ηλεκτρονικής υπογραφής και τον μηχανισμό εφαρμογής της, περιορίζοντας τις τεχνικές αναφορές στο βαθμό που αυτές είναι απαραίτητες για την κατανόηση του θέματος.
2. Κρυπτογραφία
Η ανάγκη για εμπιστευτικότητα στην ηλεκτρονική συναλλαγή ικανοποιείται με την κρυπτογραφία. Ο αποστολέας χρησιμοποιώντας κάποια μαθηματική συνάρτηση μετατρέπει το αρχικό κείμενο σε μορφή μη κατανοητή για οποιονδήποτε τρίτο (κρυπτογραφημένο κείμενο). Ο παραλήπτης έχοντας γνώση του τρόπου κρυπτογράφησης, αποκρυπτογραφεί το κείμενο στην αρχική του μορφή. Το μήνυμα παραμένει εμπιστευτικό, μέχρι να αποκρυπτογραφηθεί.
 Τα σύγχρονα κρυπτοσυστήματα χρησιμοποιούν αλγόριθμους και κλειδιά (σειρά από bits συγκεκριμένου μήκους) για να διατηρήσουν την πληροφορία ασφαλή.
 Μία παραδοσιακή μέθοδος κρυπτογράφησης είναι η συμμετρική κρυπτογραφία η οποία χρησιμοποιεί το ίδιο κλειδί για την κρυπτογράφηση και την αποκρυπτογράφηση. Ο αποστολέας κρυπτογραφεί και ο παραλήπτης αποκρυπτογραφεί με το ίδιο κλειδί. Το κλειδί θα πρέπει να παραμένει μυστικό και να είναι γνωστό μόνο στους συναλλασσόμενους. Η μέθοδος αυτή παρουσιάζει μειονεκτήματα όσον αφορά την εφαρμογή της σε ανοιχτά δίκτυα με

Κυριακή 3 Νοεμβρίου 2013

«Ο Τύπος πρέπει να αποφεύγει τις υπερβολές»

Μερικοί από τους λόγους, για τους οποίους η Ελλάδα βρέθηκε στην 84η θέση στον πίνακα κατάταξης παγκόσμιου δείκτη για την ελευθερία του Τύπου, κατρακυλώντας μέσα στα χρόνια της κρίσης 50 θέσεις.
Το 2008 η Ελλάδα βρίσκεται στην 31η θέση σε παγκόσμια κατάταξη της ΜΚΟ Ρεπόρτερ χωρίς σύνορα (Reporters Without Borders), αναφορικά με την ελευθερία του Τύπου. Την τριετία 2010-12 η χώρα υποχωρεί στην 70η θέση, ενώ το 2013 φτάνει την 84η.
Διεθνείς εκθέσεις χαρακτηρίζουν σήμερα εξαιρετικά εχθρικό το νομικό, πολιτικό και οικονομικό περιβάλλον για τον Τύπο.


Η σημαντική αύξηση των περιστατικών εκφοβισμού και των επιθέσεων εναντίον δημοσιογράφων, σε συνδυασμό με τη γενικευμένη αυτολογοκρισία των επαγγελματιών του τύπου, τη συγκέντρωση των ελληνικών ΜΜΕ και τη λαϊκιστική υστερία ως κυρίαρχη νόρμα αφηγηματικής πρακτικής, δοκιμάζουν την ήδη ισχνή πολυφωνία των μέσων.
Ο τρόπος με τον οποίο η κυβέρνηση χειρίστηκε και εξακολουθεί να χειρίζεται την «αναδιοργάνωση» της δημόσιας ραδιοτηλεόρασης (με τη διαχείρισή της να μεταβιβάζεται στο υπουργείο Οικονομικών, το σήμα της να πέφτει και το προσωπικό της να απολύεται), προκάλεσε διεθνείς αντιδράσεις, κλόνισε την κυβερνητική συμμαχία και ανέδειξε τον χαρακτήρα των κρατικών ΜΜΕ, αλλά και τις δυνατότητες και ιδιαιτερότητες των αυτοδιαχειριζόμενων μέσων ενημέρωσης.

Αστυνομική καταστολή
Σε παλαιότερη έρευνα των Οlivier Basille και Αγγελικής Κουρούνη, για λογαριασμό των Reporters Without Borders, γίνεται ιδιαίτερη αναφορά στις μαζικές διαδηλώσεις της 28ης και 29ης Ιουνίου 2011 και την άγρια καταστολή τους, που περιελάμβανε γενικευμένες επιθέσεις σε εργαζόμενους του Τύπου.
Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά ο Μάριος Λώλος, ο τότε υπουργός προστασίας του πολίτη, Χρήστος Παπουτσής, είχε απαντήσει μεταξύ άλλων σε

Κυκλοφόρησε σετ μετατροπής Βίλας σε Στάνη!

Το κομψό και διακριτικό «Στάνη-Κιτ», προς το παρόν κυκλοφορεί μόνο για μονοκατοικίες, αλλά σύντομα αναμένεται και η έκδοση για διαμερίσματα...

ΤΟΥ   Νίκου Ζαχαριάδη 
<< Στάνη-Κιτ: Τα βγάζει τα λεφτά του!». Με αυτό το διαφημιστικό σλόγκαν, βγήκε ήδη στην αγορά πακέτο ειδικού εξοπλισμού που βοηθάει τους ιδιοκτήτες ακινήτων να το δηλώσουν σαν αφορολόγητη στάνη

Ένα χρήσιμο βοήθημα για όσους σκοπεύουν να μετατρέψουν τη μονοκατοικία τους σε στάνη, προκειμένου να εξαιρεθούν από τον νέο Ενιαίο Φόρο Ακινήτων, έκανε την εμφάνισή του τις τελευταίες μέρες στα ράφια των καταστημάτων.
Το «Στάνη-Κιτ» είναι ειδικά μελετημένο, ώστε να πληροί τις προδιαγραφές εξαίρεσης, που δίνει το υπουργείο Οικονομικών για τις Στάνες, είναι φτιαγμένο από ειδικό PVC και δεν είναι επικίνδυνο για τα παιδιά.
Στο σετ περιλαμβάνονται έξι φουσκωτά πρόβατα, φράχτης, ταΐστρα, ενώ δίνεται δώρο και η στολή του Γιάννη Βόγλη από την ταινία με τη φράση «Στάσου, Μύγδαλα», ώστε να ντυθεί ο ενδιαφερόμενος βοσκός για ακόμα πιο πειστική αναπαράσταση. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να συμπληρώσουν τη δήθεν στάνη τους με ακόμα πιο αληθοφανή πρόβατα από σιλικόνη που βελάζουν (οι μπαταρίες δεν περιλαμβάνονται), ενώ παρέχεται χωριστά και η φλογέρα του τσοπανάκου, για ακόμα πιο τέλειο αποτέλεσμα.
Τέλος, αναμένεται -εντός των ημερών- να κυκλοφορήσει και η παραλλαγή του «Στάνη-Κιτ», το «Ποίμνιο-Κιτ», με ειδικό Ιησού που βόσκει προβατάκια, ώστε το ακίνητο να ενταχθεί και στην εξαίρεση περί ακινήτων της Εκκλησίας.

(Σημείωση: Το κείμενο αυτό και η φωτογραφία που το συνοδεύει, αποτελούν προϊόν επινόησης με στόχο τη σάτιρα και σε καμία περίπτωση δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα. Καταναλώστε τα υπεύθυνα)

ΑΠΟ - Moufanet

Η δολοφονία, η Κυβέρνηση, τα ΜΜΕ και κάτι παράξενες συμπτώσεις..

Με αφορμή τη δολοφονία των δυο μελών της Χρυσής Αυγής αλλά κυρίως με αφορμή όσα λέγονται από τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης και από διάφορους "ετοιμόλογους" κύκλους για το γεγονός αναδημοσιεύουμε ένα προφητικό άρθρο του Θανάση Λεκάτη το οποίο δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα Ριζοσπάστης στις 16/10/2013. Αξίζει να το διαβάσετε
 Κάτι παράξενες συμπτώσεις...

  Μια φράση που είχε χρησιμοποιηθεί από αστικά επιτελεία το 2002, τη φράση «δεν τελείωσε με τη "17Ν" η τρομοκρατία», ανέσυρε και επανέλαβε χτες ο υπουργός Δημόσιας Τάξης. Την ώρα που έκανε τη σχετική δήλωση κυκλοφορούσε στα περίπτερα εφημερίδα με πρώτο τίτλο «Επιστρέφει ο εφιάλτης της τρομοκρατίας». Αφορμή μια ανακοίνωση της Αστυνομίας ότι ταυτοποίησε αποτύπωμα που είχε βρεθεί σε μια ληστεία, με τον Ν. Μαζιώτη, που κατά την Αστυνομία είναι ο «υπ' αριθμόν ένα τρομοκράτης». Τέτοια σύμπτωση; Η τα μεγάλα πνεύματα συναντώνται;

  Λίγες μέρες πριν είχε δοθεί στη δημοσιότητα κείμενο του Μαζιώτη, του επικεφαλής του αυτοαποκαλούμενου Επαναστατικού Αγώνα, η ύποπτη δράση του οποίου αναδείχθηκε χρήσιμη σε διάφορες υπηρεσίες για την αναπαραγωγή της «τρομοκρατολαγνείας», που αντικειμενικά τροφοδοτεί την κρατική καταστολή ενάντια στο εργατικό, λαϊκό κίνημα. Ο Μαζιώτης λίγους μήνες πριν είχε εξαφανιστεί ενώ ήταν υπό την άμεση εποπτεία της Αστυνομίας. Προκαλεί πάντως ερωτήματα πώς έγινε αυτό... Αλλά γιατί ξαφνικά με δεδομένη την υπόθεση της Χρυσής Αυγής εμφανίζουν ξανά την «τρομοκρατία»; Γιατί ξαφνικά ανοίγεται από την κυβέρνηση και τους κρατικούς θεσμούς τέτοιο ζήτημα; Διαρροές για την ώρα γίνονται με τον πλέον επίσημο τρόπο: Είχαν, λέει, το αποτύπωμά του από τον Ιούλη, αλλά το ταυτοποίησαν μόλις τώρα, αφού, βέβαια, πρώτα ο ίδιος βγήκε και δήλωσε «είμαι εδώ». Μετράγανε, λένε, τις ληστείες και καταλάβαιναν ότι κάτι συμβαίνει, αλλά τις θυμήθηκαν όλες μαζί τώρα. Βλέπουν, λένε, ότι ο κοινωνικοπολιτικός περίγυρος μυρίζει μπαρούτι... Ολα αυτά σε συνθήκες που με αφορμή την εγκληματική δράση της ναζιστικής Χρυσής Αυγής συντηρείται η θεωρία των άκρων, ενώ πληθαίνουν οι σκέψεις για ενίσχυση του κατασταλτικού νομικού οπλοστασίου. Τι συμβαίνει λοιπόν;

  Καταγράφονται, επίσης, μερικές ακόμα συμπτώσεις: Δυο μέρες πριν, κύριο άρθρο στα «ΝΕΑ» διαπιστώνει ότι έχει δημιουργηθεί «μία μαύρη τρύπα στο κέντρο του πολιτικού συστήματος», ο Μαζιώτης με το κείμενό του διαπίστωνε επίσης ότι «το πολιτικό κενό που γεννά η εγκατάλειψη του καθεστωτικού πολιτικού κέντρου (...) ευνοεί τόσο την ισχυροποίηση φασιστικών ακροδεξιών

Στη Νάξο, 11-13 Ιουνίου 2021 Το 33ο Συνέδριο της Ομοσπονδίας Κινηματογραφικών Λεσχών Ελλάδας

Το 33ο Συνέδριο της Ομοσπονδίας Κινηματογραφικών Λεσχών Ελλάδας με θέμα:   «Η θάλασσα στον κινηματογράφο» σε συνεργασία με την Κινηματογρα...