*Αγοράζουμε από Ελλάδα, στηρίζουμε την εργασία στην Ελλάδα * Οχι στα προϊόντα που δεν θα έχουν ξεκάθαρη την προαιρετική πλέον ένδειξη «ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΡΟΙΟΝ» ή κάτι ανάλογο* *
* Θαλάσσιες Natura για προστασία του Αιγαίου Το 19% του Αιγαίου θα πρέπει να κηρυχθεί «προστατευόμενη ζώνη», προκειμένου να προστατευθεί η μοναδική του βιοποικιλότητα. * *


Δευτέρα, 7 Απριλίου 2014

Το μεγάλο εμπόριο των ηλεκτρονικών σας δεδομένων

Σε αντίθεση με το ιατρικό μας ιστορικό, οι αγοραστικές μας συνήθειες δεν προστατεύονται από αυστηρούς νόμους. Οι εταιρείες που γνωρίζουν το εισόδημά μας, τις κινήσεις των καρτών μας, το πόσο μιλάμε στο τηλέφωνο, κάθε πότε αλλάζουμε δουλειά ή κάθε πότε αλλάζουμε εταιρεία κινητής τηλεφωνίας, δημιουργούν ένα «score» με βάση το οποίο μας χαρακτηρίζουν.
Και μας μετρούν για σκοπούς τόσο αθώους όσο ένα κουπόνι έκπτωσης ή τόσο σημαντικούς όσο το αν θα λάβουμε το δάνειο που ζητήσαμε ή αν θα μας προσλάβουν στη δουλειά που κυνηγάμε.
Το μη κερδοσκοπικό World Privacy Forum  αποκάλυψε πριν από λίγες μέρες τι είδους score κρατούν για εμάς χωρίς να το ξέρουμε. Τις περισσότερες φορές, μάλιστα, δεν έχουμε καν πρόσβαση στα στοιχεία που μας αφορούν. Για παράδειγμα, οι καταναλωτές «μετρώνται» με βάση το πόσο χρέος έχουν σε σχέση με το εισόδημά τους, έτσι ώστε να λάβουν στοχευμένες προσφορές. Όσο
περισσότερα διαθέσιμα χρήματα για ξόδεμα υπάρχουν, τόσο πιο «κερδοφόρος» χαρακτηρίζεται ο πελάτης.
Άλλο παράδειγμα είναι το πόσο «επικίνδυνος» για φυγή είναι ο πελάτης. Εκείνοι που είναι πιο πιθανό να αλλάξουν εταιρεία (π.χ. κινητής) παίρνουν καλύτερες προσφορές. Οι πιστοί πελάτες πολλών ετών δεν λαμβάνουν καμία.
Υπάρχει εταιρεία που πωλεί στοιχεία με βάση το εργασιακό ιστορικό του πολίτη σε συνδυασμό με την ειδικότητά του και τις τρέχουσες συνθήκες της αγοράς, έτσι ώστε να υπολογιστεί αν υπάρχει κίνδυνος να μείνει άνεργος και άρα να μην μπορεί να πληρώσει το δάνειό του. Για τα στοιχεία αυτά οι τράπεζες είναι πρόθυμες να πληρώσουν πολλά.
Η κάρτα πελάτη του σούπερ μάρκετ καταγράφει ακριβώς τι αγοράζετε και κάθε πότε. Υπολογίζοντας το ρυθμό κατανάλωσης, το αν έχετε παιδιά ή όχι, το μέσο ύψος λογαριασμού και δεκάδες άλλα στοιχεία, το σούπερ μάρκετ έχει μια υπερπολύτιμη βάση δεδομένων που αξίζει πολλά περισσότερα από την έκπτωση 5 € που σας δίνει κάθε τόσο.
Στις ΗΠΑ κάθε πολίτης χαρακτηρίζεται από τις αντιτρομοκρατικές υπηρεσίες της κυβέρνησης με βάση το πόσο «ασφαλής» είναι, αλλά ελάχιστα είναι γνωστά για τον τρόπο κτήσης των στοιχείων, τον τρόπο υπολογισμού τους την ακριβή φύση τους.
Αξίζει να σημειωθεί πως αν και η έρευνα του World Privacy Forum αφορά κυρίως στην αγορά των ΗΠΑ, οι μέθοδοι μπορούν να εφαρμοστούν οπουδήποτε στον κόσμο και οι πολυεθνικές εταιρείες δεν έχουν κανένα εμπόδιο να τις εφαρμόσουν για καταναλωτές σε κάθε μία από τις χώρες όπου δραστηριοποιούνται.

απο  http://www.fortunegreece.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...