Ο ανθρώπινος εγκέφαλος επεξεργάζεται τα οπτικά δεδομένα
60.000 φορές πιο γρήγορα απ΄ ότι το κείμενο, αναφέρουν οι επιστήμονες.
Στο γνωστό ρητό, που λέει ότι μια εικόνα αντιστοιχεί σε 1.000 λέξεις, η
Forrester Research έρχεται να προσθέσει ότι ένα video διάρκειας ενός
λεπτού, αντιστοιχεί σε 1,8 εκατ. λέξεις.
Το
businessrevieweurope.eu επισημαίνει σε μελέτη του ότι οι landing pages
που περιέχουν video, εμφανίζουν 86% αύξηση σε συζητήσεις και σε άλλη
μελέτη, της Axonn Research, διαβάζουμε ότι 7 στους 10 ανθρώπους βλέπουν
μια μάρκα υπό θετικότερο πρίσμα, έχοντας προηγούμενα εκτεθεί σε
ενδιαφέρον video περιεχόμενο. Σύμφωνα επίσης με την έρευνα «2013 Online
Video Marketing Survey», οι marketers θεωρούν σε ποσοστό 80% ότι το
video marketing έχει επηρεάσει θετικά το business output. Για το
businessrevieweurope, το 2013 ήταν «η χρονιά του video».Στην αφετηρία της ανάπτυξης
Σύμφωνα με την μελέτη του IAB Hellas, η online display διαφημιστική δαπάνη