Σάββατο 27 Φεβρουαρίου 2016

Πρωτοβουλία συγκέντρωσης ειδών πρώτης ανάγκης για την προσωρινή ανακούφιση των προσφύγων


 ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
 Πρωτοβουλία συγκέντρωσης ειδών πρώτης ανάγκης για την προσωρινή ανακούφιση των προσφύγων
Η Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή του Υπουργείου Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού, από κοινού με τους φορείς παραγωγής και εμπορίου της χώρας:
-      Ελληνική Συνομοσπονδία Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας
-  Γενική Συνομοσπονδία Επαγγελματιών Βιοτεχνών Εμπόρων Ελλάδος
-      Σύνδεσμο Επιχειρήσεων και Βιομηχανιών
-      Σύνδεσμο Ελληνικών Βιομηχανιών Τροφίμων
-      Σύνδεσμο Ελληνικών Επιχειρήσεων Τροφίμων
-      Ελληνικό Σύνδεσμο Βιομηχανιών Επωνύμων Προϊόντων
αναλαμβάνουν πρωτοβουλία για τον συντονισμό των δράσεων και των προσφορών των επιχειρήσεων που αφορούν την κάλυψη των έκτακτων αναγκών των προσφύγων.
Στο πλαίσιο αυτής της πρωτοβουλίας λειτουργεί στη ΓΓΕΠΚ σημείο συντονισμού. Τα είδη πρώτης ανάγκης, όπως διαμορφώνονται αυτή τη στιγμή, είναι:
1.    Τρόφιμα: κρουασάν, χυμοί σε ατομική συσκευασία, μπισκότα, φρυγανιές, γάλα εβαπορέ, γάλα βρεφικό.
2.    Παπούτσια αθλητικά Νo 40-43.
3.    Είδη ατομικής υγιεινής: μωρομάντιλα, πάνες, οδοντόκρεμες, οδοντόβουρτσες, ξυραφάκια μιας χρήσης, σερβιέτες, σαπούνια, σαμπουάν.
4.    Εξοπλισμός: βραστήρες επαγγελματικούς, ποτήρια πλαστικά θερμικά, πιρουνάκια και πιάτα πλαστικά.
5.    Νερό σε συσκευασία των 500ml.
6.    Πετσέτες προσώπου.
Επιχειρήσεις που επιθυμούν να προσφέρουν κάποια από τα παραπάνω είδη, παρακαλούμε να επικοινωνούν είτε με τον αντίστοιχο φορέα, είτε με τη Γενική Γραμματεία στα τηλέφωνα: 210-3822077, 3893492, 3821054 και ηλεκτρονικά, στη διεύθυνση: gen-sec@gge.gr

Από το Γραφείο Τύπου

Παρασκευή 26 Φεβρουαρίου 2016

Απίστευτο φαινόμενο, στην επιφάνεια της θάλασσας

Κάποιοι από εμάς, ίσως έχουν γίνει “μάρτυρες” παράξενων φαινομένων στην θάλασσα. Αυτό όμως που έζησαν οι επιβάτες του σκάφους Maiken, σίγουρα θα το θυμούνται για το υπόλοιπο της ζωής τους!!! 
Αύγουστος 2006. Επιβάτες του σκάφους Maiken απολάμβαναν την καταγάλανη “βόλτα” τους, όταν ξαφνικά αντίκρισαν μια σκούρα λωρίδα, που θύμιζε περισσότερο πετρελαιοκηλίδα, στην επιφάνεια της θάλασσας
 Πλησίασαν το σκάφος τους, για να δούνε τι ακριβώς δημιούργησε αυτή την σκουρόχρωμη επιφάνεια και προς έκπληξή τους αντίκρισαν μια μεγάλη ποσότητα άμμου που επέπλεε
 Δεν έμειναν όμως εκεί… και αποφάσισαν να εισχωρήσουν βαθύτερα στο παράξενο αυτό φαινόμενο. Ολοένα και περισσότερο τους θύμιζε παραλία άμμου, παρά μια ανθρώπινη οικολογική καταστροφή. Αποφάσισαν λοιπόν, να κινηθούν στο εσωτερικό της παράξενης αυτής, αμμώδες επιφάνειας.  Ακόμα δεν μπορούσαν να καταλάβουν, τι ακριβώς συμβαίνει. Όλα “έδειχναν” πολύ παράξενα. Όσο κατευθυνόντουσαν όμως προς το εσωτερικό της, η άμμος γινόταν ολοένα και πιο συμπαγές, αναγκάζοντας τους να αλλάξουν πορεία, προς

Πέμπτη 25 Φεβρουαρίου 2016

Ε.Σ.Ε.Ε.: Αποτελέσματα έρευνας χειμερινών εκπτώσεων 2016 - Το 2016 ξεκίνησε για την αγορά χειρότερα απ’ ότι τελείωσε το 2015


«Αποτελέσματα έρευνας χειμερινών εκπτώσεων 2016»
Το ΙΝΕΜΥ-ΕΣΕΕ πραγματοποίησε την περιοδική έρευνα για τις χειμερινές εκπτώσεις και διερεύνησε τη στάση και τις απόψεις των εμπόρων για το άνοιγμα των Κυριακών.
Η έρευνα ήταν τηλεφωνική με χρήση δομημένου ερωτηματολογίου σε τυχαίο δείγμα 150 εμπορικών επιχειρήσεων σε παραδοσιακές εμπορικές αγορές αστικών κέντρων της χώρας. Επίσης, καταγράφηκαν οι απόψεις πολλών Εμπορικών Συλλόγων από όλη τη χώρα.

Όπως προκύπτει, οι έμποροι της λιανικής είχαν ως στόχο κατά τη διάρκεια των χειμερινών εκπτώσεων  να πλησιάσουν τα επίπεδα του περυσινού τζίρου, χωρίς όμως αυτό να καταστεί εφικτό. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας που πραγματοποιεί κάθε χρόνο το ΙΝΕΜΥ-ΕΣΕΕ σε συνεργασία με τους Εμπορικούς Συλλόγους, καθώς και με στοιχεία από μικρομεσαίες και μεγαλύτερες εμπορικές επιχειρήσεις από όλη τη χώρα προκύπτει ότι η αρχή του 2016 δεν ήταν η αναμενόμενη. 
Εκπτώσεις
Για τις περισσότερες επιχειρήσεις (42%) το ποσοστό της έκπτωσης κυμάνθηκε μεταξύ 20% και 40%, ενώ μία στις τέσσερις επιχειρήσεις πραγματοποιούσε

Προγράμματα χρηματοδότησης για τους επαγγελματίες του Πολιτιστικού και Δημιουργικού Τομέα

Αίτηση για χρηματοδότηση στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Ανταγωνιστικότητα, Επιχειρηματικότητα και Καινοτομία- ΕΠΑνΕΚ (ΕΣΠΑ 2014-2020) του Υπουργείου Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού μπορούν να υποβάλουν για πρώτη φορά οι επαγγελματίες του Πολιτιστικού και Δημιουργικού τομέα.
Όπως ανακοίνωσε το υπουργείο Πολιτισμού, το νέο ΕΣΠΑ αναγνωρίζει  ρητά πλέον τον Πολιτιστικό και Δημιουργικό Τομέα ως έναν από τους δυναμικούς κλάδους της ελληνικής οικονομίας και τον συμπεριλαμβάνει στους εννέα στρατηγικούς τομείς που η ενίσχυσή τους θα συμβάλλει στη διαμόρφωση του νέου, βιώσιμου αναπτυξιακού μοντέλου της χώρας, "Ελλάδα 2021". Με αυτό τον τρόπο, αναγνωρίζεται στην πράξη η αναπτυξιακή σημασία του τομέα που αριθμεί περισσότερους από 110.000 επαγγελματίες και συνεισφέρει τουλάχιστον κατά 3% στο συνολικό ΑΕΠ της χώρας, καθώς δίνεται η δυνατότητα χρηματοδότησης, από προγράμματα του ΕΠΑνΕΚ στους επαγγελματίες του Πολιτιστικού και Δημιουργικού Τομέα (κατάλογος επιλέξιμων ΚΑΔ). Σύμφωνα με τα

Φωτεινή Βαβίτσα Τι είναι το Destination Marketing, τι μπορεί να προσφέρει σε μία τουριστική περιοχή - Georges Panayotis: O τουρισμός είναι ομαδικό σπορ – πώς πρέπει να λειτουργεί το marketing πόλεων

Φωτεινή Βαβίτσα
 Τι είναι το Destination Marketing, τι μπορεί να προσφέρει σε μία τουριστική περιοχή και πως μπορεί να επωφεληθεί περισσότερο μέσα από τα εργαλεία που χρησιμοποιεί το Inbound Marketing;
Ας πάρουμε τα ερωτήματα από την αρχή:
Το Destination Marketing αποτελεί κάθε οργανωμένη προσπάθεια που γίνεται από μία περιοχή, ώστε να αναδείξει το όνομά της και την εικόνα της προς τα έξω, με σκοπό την προσέλκυση τουριστών στην περιοχή, αλλά και πελατών στις επιχειρήσεις της.
Το Destination Marketing λοιπόν αντιμετωπίζει μία γεωγραφική περιοχή από μόνη της σαν τουριστική επιχείρηση. Από εκεί και πέρα αναλαμβάνει και χτίζει το brand, την εικόνα, το όνομα, μπορούμε να το ορίσουμε με πολλούς άλλους τρόπους, της συγκεκριμένης «επιχείρησης», ώστε να την κάνει ελκυστική σε ομάδες τουριστών, ανάλογα με αυτά που έχει να τους προσφέρει.
Γιατί είναι σημαντικό μία τουριστική περιοχή να επενδύει στο Destination Marketing;
Αν σκεφτούμε τον τουρίστα από την πλευρά των χαρακτηριστικών που έχει ως καταναλωτής, οδηγούμαστε σε ένα πολύ σημαντικό συμπέρασμα: Ο τουρίστας, σαν καταναλωτής, για να φθάσει στη δική μας τουριστική επιχείρηση, πρέπει πρώτα να τον έχει «κερδίσει» και η περιοχή στην οποία η επιχείρηση αυτή εδρεύει.
Επομένως μπορούμε να καταλάβουμε ότι κάθε επιχείρηση που εδρεύει σε μία τουριστική περιοχή, μπορεί να κερδίσει πολλά περισσότερα όταν μαζί με την προβολή του δικού της ονόματος συμμετέχει και στην προβολή του ονόματος της περιοχής που βρίσκεται.
Μπορεί το Destination Marketing να κερδίσει από τη συνεργασία του με το Inbound Marketing;
Η απάντηση εδώ φυσικά και είναι θετική (αλλιώς γιατί να υπάρχει και το συγκεκριμένο άρθρο, ή η ομιλία που πραγματοποιήσαμε), καθώς μέσα από τις τεχνικές του Inbound Marketing, μία τουριστική περιοχή μπορεί να ανακαλύψει

Τρίτη 23 Φεβρουαρίου 2016

Ποιοι ανασφάλιστοι δικαιούνται δωρεάν ιατροφαρμακευτική και νοσηλευτική περίθαλψη

Οι κατηγορίες των ανασφάλιστων πολιτών που έχουν δικαίωμα δωρεάν νοσηλευτικής και ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης, περιγράφονται σε διάταξη του Παράλληλου Προγράμματος.
Εκτός από τους ανασφάλιστους Έλληνες πολίτες ή ελληνικής καταγωγής ομογενείς, το ίδιο δικαίωμα έχουν και οι πολίτες άλλων κρατών που διαθέτουν τα απαραίτητα νομιμοποιητικά έγγραφα παραμονής στην Ελλάδα, όπως επίσης και τα άτομα με αναπηρία από 67% και άνω. Στις ίδιες διατάξεις τονίζονται τα σημεία στα οποία θα παρέχονται οι υπηρεσίες περίθαλψης (π.χ. νοσοκομεία, κέντρα υγείας κ.λπ.), καθώς και από πού οι δικαιούχοι θα προμηθεύονται τα φάρμακά τους: Πιο αναλυτικά, η ρύθμιση που καλύπτεται από τον ΕΟΠΥΥ και για την οποία ο Οργανισμός θα επιχορηγηθεί με επιπλέον 100 εκατ. ευρώ, έχει ως εξής:
• Ανασφάλιστοι και ευάλωτες κοινωνικές ομάδες έχουν το δικαίωμα της ελεύθερης πρόσβασης στις Δημόσιες Δομές Υγείας και δικαιούνται νοσηλευτικής και ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης. Η νοσηλευτική περίθαλψη παρέχεται μέσω των νοσοκομείων, των εποπτευόμενων και επιχορηγούμενων από το υπουργείο Υγείας νοσηλευτικών ιδρυμάτων, των εποπτευόμενων και επιχορηγούμενων από το υπουργείο Υγείας ΝΠΙΔ, των Μονάδων Ψυχικής Υγείας, των Μονάδων Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας του Εθνικού Συστήματος Υγείας, των εποπτευόμενων και επιχορηγούμενων από το υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων νοσοκομείων, των Δημοτικών Ιατρείων, καθώς και μέσω των εποπτευόμενων από το υπουργείο Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης ιδρυμάτων αποκατάστασης και κοινωνικής φροντίδας.
• Η φαρμακευτική περίθαλψη παρέχεται από τα συμβεβλημένα με τον ΕΟΠΥΥ ιδιωτικά φαρμακεία. Φάρμακα υψηλού κόστους, παρέχονται αποκλειστικά από τα φαρμακεία των νοσοκομείων και του ΕΟΠΥΥ
Ποιοι είναι οι δικαιούχοι
α) Οι μη άμεσα ή έμμεσα ασφαλισμένοι Έλληνες πολίτες ή ελληνικής καταγωγής

Δευτέρα 22 Φεβρουαρίου 2016

Τώρα στο ΚΕΠ με ένα κλικ!


Τώρα στο ΚΕΠ με ένα κλικ! 116 υπηρεσίες με ηλεκτρονική παραλαβή σε δεύτερο χρόνο, 60 on line υπηρεσίες με μία μόνο επίσκεψη σε ΚΕΠ * Πιλοτική εφαρμογή της προ-διαβούλευσης στο ν/σ για την κινηνικότητα Η απογραφειοκρατικοποίηση των συναλλαγών των πολιτών με το Δημόσιο, μέσω της ενδυνάμωσης της ηλεκτρονικής λειτουργίας των ΚΕΠ και της διεύρυνσης των υπηρεσιών που προσφέρει η διαδικτυακή πύλη της Δημόσιας Διοίκησης "Ερμής", τίθεται ως ύψιστη προτεραιότητα για την κυβέρνηση και την ηγεσία του υπουργείου Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης.
Ήδη, αν και ελάχιστα γνωστή στο ευρύ κοινό, από τις αρχές του περασμένου Νοεμβρίου η πύλη "Ερμής" (www.ermis.gov.gr) δίνει πρόσβαση στους πολίτες μόνο με τη χρήση των κωδικών TAXISnet, χωρίς άλλες πρόσθετες διαδικασίες και παρακάμπτοντας τα χρονοβόρα βήματα της αρχικής πιστοποίησης / εγγραφής. Αυτό σημαίνει ότι για δεκάδες ηλεκτρονικές υπηρεσίες συναλλαγής των πολιτών με το Δημόσιο, και κυρίως για την παραλαβή και κατοχή εκατοντάδων πιστοποιητικών από τις δημόσιες υπηρεσίες, οι πολίτες δύνανται να

Στη Νάξο, 11-13 Ιουνίου 2021 Το 33ο Συνέδριο της Ομοσπονδίας Κινηματογραφικών Λεσχών Ελλάδας

Το 33ο Συνέδριο της Ομοσπονδίας Κινηματογραφικών Λεσχών Ελλάδας με θέμα:   «Η θάλασσα στον κινηματογράφο» σε συνεργασία με την Κινηματογρα...