Αναρτήσεις

Προβολή αναρτήσεων από Οκτωβρίου 19, 2014

Μία τρύπα στο νερό...Τo τελικό σχέδιο για τη ρύθμιση ληξιπρόθεσμων οφειλών .

Εικόνα
24 Οκτ 2014 
Μία τρύπα στο νερό...
Το να κάνει μια τρύπα στο νερό κανείς  είναι  εύκολο , πετώντας  μια πέτρα λόγου χάριν στην θάλασσα και έτσι κάνεις παράλληλα  και απόνερα... Ξέρετε αυτά τα δαχτυλιδάκια αναταραχής.  Μόνο που λόγω βαρύτητας η πέτρα σε χρόνο μηδέν θα πάει στον πάτο και θα χαθεί μαζί με τα σύντομα απόνερα της .  Η δε θάλασσα θα έρθει τάχιστα στην προτεραία κατάσταση της .     
Κάπως έτσι το με πολλούς τρόπους διαφημιζόμενο νομοσχέδιο «διάσωσης»  των πολιτών από τα κόκκινα δάνεια και τις φορολογικές υποχρεώσεις θα βυθιστεί άπατο όχι σε 72 μηνιαίες δόσεις αλλά σε 2μόλις μηνιαίες δόσεις.  Λογικό εάν κανείς σκεφτεί ότι οι ασφαλιζόμενοι δυσκολεύονται ήδη να πληρώσουν το ποσό που τους αντιστοιχεί κάθε μήνα. Ταυτόχρονα   η Βασική προϋπόθεση για την υπαγωγή στη ρύθμιση είναι να εξυπηρετούνται οι τρέχουσες φορολογικές και ασφαλιστικές υποχρεώσεις, δηλαδή του Οκτωβρίου και εξής κάτι που είναι ανέφικτο πρακτικά.  Περιττός  βέβαια κάθε σχολιασμός για το εφυολόγημα των 1…

Ερωτήσεις και απαντήσεις για τη ρύθμιση οφειλών Ποιες οφειλές εντάσσονται στη νέα ρύθμιση. Ποιες είναι οι βασικές προϋποθέσεις

Εικόνα
Τo τελικό σχέδιο για τη ρύθμιση ληξιπρόθεσμων οφειλών προς Ταμεία - Εφορία *
Ερωτήσεις και απαντήσεις για τη ρύθμιση οφειλών Ποιες οφειλές εντάσσονται στη νέα ρύθμιση. Ποιες είναι οι βασικές προϋποθέσεις
Θες να ρυθμίσεις τα χρέη σου στην εφορία και τα ασφαλιστικά ταμεία; Για τα επόμενα έξι έως οκτώ χρόνια θα πρέπει να μην αφήνεις ούτε ένα ευρώ απλήρωτο από τις τρέχουσες φορολογικές ή ασφαλιστικές υποχρεώσεις (άντε στην καλύτερη περίπτωση να ρυθμίσεις και τις νέες οφειλές σε 12 δόσεις) ενώ, ταυτόχρονα, θα πρέπει να μην χάσεις ούτε μια δόση από τη ρύθμιση. Διότι αν αυτό συμβεί, τα ποσά που σου διέγραψαν από τις προσαυξήσεις και τα πρόστιμα θα… επιστρέψουν, ενώ η εφορία και το ασφαλιστικό ταμείο θα αρχίσει να απειλεί και πάλι με κατασχέσεις ακινήτων και καταθέσεων. Η «δεύτερη ανάγνωση» της ρύθμισης για τα ληξιπρόθεσμα χρέη στην

«Native Advertising» Ένα από τα πλέον υποσχόμενα σήμερα μοντέλα στον κόσμο της ψηφιακής επικοινωνίας

Εικόνα
απο - Marketing Week 
Ad Trends: Advertising goes Native
Ένα από τα πλέον υποσχόμενα σήμερα μοντέλα στον κόσμο της ψηφιακής επικοινωνίας, είναι το «Native Advertising». Η «αναγεννημένη» σε ψηφιακή μορφή, παραδοσιακή επί πληρωμή δημοσίευση, φαίνεται να προσφέρει μια σειρά από εξαιρετικά πλεονεκτήματα: Δυνατότητα συνδημιουργίας με τα brands, περιεχόμενο που ενσωματώνεται στο stream του χρήστη, πλουσιότερο brand experience. Από την άλλη πλευρά, φαίνεται ότι παρόλη την τεράστια ανάπτυξη που γνώρισε την τελευταία διετία, το Native Advertising παραμένει ακόμη σήμερα μία «terra incognita»: Πώς αναδιαμορφώνει συνολικά τη δομή των Publishers; Τι γίνεται με τα ζητήματα διαφάνειας και διαχωρισμού αρθρογραφίας και PR και πώς αποτυπώνεται καλύτερα η αποτελεσματικότητά του; Ακόμη, ποιος είναι ο ρόλος που θα παίξει το Programmatic στην εφαρμογή της Native διαφήμισης σε μεγάλη κλίμακα και πώς διαμορφώνονται οι σχέσεις με τα διαφημιστικά δίκτυα;
 Στο πλαίσιο της Advertising Week Europe, τέ…
* Θαλάσσιες Natura για προστασία του Αιγαίου Το 19% του Αιγαίου θα πρέπει να κηρυχθεί «προστατευόμενη ζώνη», προκειμένου να προστατευθεί η μοναδική του βιοποικιλότητα. * *
*Αγοράζουμε από Ελλάδα, στηρίζουμε την εργασία στην Ελλάδα * Οχι στα προϊόντα που δεν θα έχουν ξεκάθαρη την προαιρετική πλέον ένδειξη «ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΡΟΙΟΝ» ή κάτι ανάλογο* *