Μετά την κατάληψη του κτιρίου του Γενικού Λυκείου Νάξου από τους
μαθητές, ο διευθυντής του Γ.Λ.Ν., κ. Παναγιώτης Γατσωτής, απέστειλε προς
το Δήμο Νάξου και Μικρών Κυκλάδων έγγραφο, με το οποίο ενημερώνει για
την κατάληψη και επισημαίνει την ευθύνη των Υπηρεσιών του Δήμου για την
προστασία του σχολικού κτιρίου από πιθανές φθορές.
Απαντητικό έγγραφο του αρμόδιου αντιδημάρχου, κ. Απόστολου Ψαρρά.
Κύριε Δ/ντά,
Κατόπιν του
ανωτέρω σχετικού εγγράφου σας (αρ. πρωτ. Δήμου: 2999/12-3-2012) σχετικά
με την
κατάληψη του
κτιρίου του Γενικού Λυκείου
Νάξου, ως αρμόδιος για τη συντήρηση και ασφάλεια
των σχολικών κτιρίων, σας
γνωρίζω τα εξής:
1.
Το κτίριο του Γ.Λ. Νάξου είναι καινούριο και
έχει παραδοθεί για χρήση προ ολίγων ετών. Επομένως, εκτός των φυσιολογικών
φθορών, δεν υπάρχουν προβλήματα από έλλειψη συντήρησης αλλά κυρίως δεν υπάρχουν
προβλήματα για την ασφάλεια των μαθητών και του εκπαιδευτικού προσωπικού, που
να οφείλονται σε φθορά λόγω παλαιότητας σε τοίχους, κουφώματα, κιγκλιδώματα ή
στον πάσης φύσεως εξοπλισμό, τα οποία να εμποδίζουν την καλή λειτουργία του
Λυκείου. Άλλωστε, δεν υπάρχει κάποιο
ανάλογο σχετικό αίτημα προς το Δήμο
2.
Ενώπιον και άλλων συναδέλφων σας, οι
αντιπρόσωποι των μαθητών σας έχουν διαβεβαιώσει ότι αναλαμβάνουν την ευθύνη,
ώστε η κατάληψη να γίνει χωρίς καμία παραβατική συμπεριφορά. Σας έδωσαν μάλιστα
και εγγράφως τα ονοματεπώνυμα και τις υπογραφές τους. Κατόπιν αυτού και εφόσον
οι μαθητές συνεχίσουν την κατάληψη χωρίς να προκληθεί καμία φθορά στις
εγκαταστάσεις του Λυκείου ή στον εξοπλισμό του, ούτε διαπιστωθεί απώλεια ή
καταστροφή εκπαιδευτικού υλικού, τότε το θέμα θα αντιμετωπισθεί όπως προβλέπουν
οι διαδικασίες της Εκπαιδευτικής Κοινότητας.
3.
Σε περίπτωση που θεωρείτε ότι απαιτείται η
παρέμβαση της Τεχνικής Υπηρεσίας του Δήμου για κάποιο πρόβλημα της αρμοδιότητάς
μας, είμαστε στη διάθεσή σας.
Ο Δήμαρχος
κ.α.α.
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΟΒ ΚΝΕ ΝΑΞΟΥ
Χαιρετίζουμε τον αγώνα των μαθητών του Ενιαίου Λυκείου Χώρας Νάξου.
Χαιρετίζουμε τον αγώνα των μαθητών του Ενιαίου Λυκείου Χώρας Νάξου.
Η αντίδραση και η κινητοποίηση σας
ενάντια σε διακρίσεις και άνιση αντιμετώπιση σας από μερίδα καθηγητών είναι
δίκαιη. Η άνιση αντιμετώπιση δεν είναι
τυχαία, ούτε εκδηλώνεται κατ΄ εξαίρεση
στο συγκεκριμένο σχολείο δυστυχώς.
Είναι κομμάτι της
λογικής που θέλει τον καθηγητή και τον μαθητή αντιμέτωπους.
Για μας ο καθηγητής
πρέπει να είναι φάρος και οδηγός για το μαθητή του, να βασίζεται ο μαθητής
επάνω του με σεβασμό και εμπιστοσύνη. Με απλούς τρόπους και παραδείγματα που
αντλεί από την καθημερινή ζωή, μπορεί να συνδέει τη θεωρητική γνώση με σύγχρονα
ζητήματα της κοινωνικής και πολιτικής ζωής. Ο καθηγητής μπορεί και πρέπει να
πείθει καθημερινά τους μαθητές του γιατί είναι αναγκαίο να διαβάζουν, να
μαθαίνουν. Δεν εννοούμε μόνο το διάβασμα των σχολικών μαθημάτων, αλλά τη γνώση που
τον βοηθάει να ερμηνεύει τη ζωή, την εξέλιξή της και να τον συνειδητοποιεί στο
να παλεύει για τη διαμόρφωσή της.
Πόσο εύκολα μπορεί ένας καθηγητής να διαδραματίσει αυτό
το ρόλο, μέσα σε ένα σύστημα που η Παιδεία του βασίζεται σε πελατειακές σχέσεις
καθηγητών-μαθητών, που ενισχύει την παραπαιδεία και βάζει τους μαθητές σε ένα
διαρκές κυνήγι σκόρπιων γνώσεων και ανταγωνισμού; Αναφερόμαστε στη Παιδεία που
μας διαμόρφωσαν όλα αυτά τα χρόνια με συνεχείς υποβαθμίσεις των υποδομών και
των προγραμμάτων σπουδών σε κάθε βαθμίδα της. Αναφερόμαστε στην Παιδεία Α.Ε.
που χρόνια τώρα μεθοδεύουν παρά τον μανδύα «Δημόσια και Δωρεάν», με την
εισαγωγή χορηγών είτε σε επίπεδο έρευνας είτε σε επίπεδο διαμόρφωσης της
επόμενης γενιάς φθηνών και αμόρφωτων εργατών και ανέργων.
Τα ξέρουμε και τα ζούμε καθημερινά τα προβλήματά μας,
δεν θα τα απαριθμήσουμε. Αυτό που έχουμε να προσθέσουμε ως ΟΒ της ΚΝΕ είναι ότι
τα προβλήματα μας έχουν αίτια και απαιτούν λύση. Τα αίτια, όσο τετριμμένο και
να ακούγεται είναι πολιτικά. Οι κυβερνήσεις των ΠΑΣΟΚ και ΝΔ και των
δορυφόρων τους μας έφτασαν εδώ που είμαστε. Ευθύνες έχουν και όσοι
συμβιβάστηκαν και ανέχτηκαν την πολιτική αυτή. Δεν είναι λόγω κακού διαχειρισμού τους, ούτε
από ανικανότητα. Είναι επιλογή τους να
υπηρετούν τα συμφέροντα των μεγάλων αφεντικών εις βάρος όλων μας. Είναι οι
ίδιοι που μέσα από την ναρκωθολούρα μας θέλουν απαθείς και αποχαυνωμένους, με
σκυμμένο το κεφάλι, μακριά από τα προβλήματα μας και την οργανωμένη πάλη που
απαιτεί η επίλυσή τους.
Η απάντηση είναι μία, οργανωμένη πάλη
μέσα από ενιαίο συντονισμένο μαθητικό μέτωπο και κοινή δράση μαθητών, γονέων
και καθηγητών.
Τα κοινωνικά προβλήματα λύνονται μόνο με συλλογική
δράση!!!!
Η ΚΝΕ καλεί γονείς και μαθητές, να πάρουν αγωνιστικές
αποφάσεις.
Να παλέψουμε μαζί για :
- Κανένα κλείσιμο σχολείου. Καμία συγχώνευση-κατάργηση σχολικής μονάδας
- Αποκλειστικά Δημόσιο δωρεάν εκπαιδευτικό σύστημα με κατάργηση κάθε επιχειρηματικής δράσης.
- Ούτε ένα ευρώ από την τσέπη των γονιών, για την μόρφωση.
- Καμιά τάξη πάνω από 20 μαθητές.
- Ενιαίο Δωδεκάχρονο Υποχρεωτικό Σχολείο, αποκλειστικά δημόσιο και δωρεάν.
- Δημόσιες δωρεάν επαγγελματικές σχολές και Ενιαία Ανώτατη Εκπαίδευση.
- Εξασφάλιση μόνιμης και σταθερής δουλειάς μετά το τέλος των σπουδών.
ΟΒ
Νάξου της ΚΝΕ
14/03/2012
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου