Σάββατο 21 Απριλίου 2012

Η ασφάλεια ξέρει πότε κάνω τα κακά μου και ποια τραγούδια σαν φοβάμαι ψιθυρίζω…


Δεν μας τα είπαν καλά οι Τρύπες… εκτός από την ασφάλεια είναι και η Εφορια… Η Εφορία θέλει να ξέρει για το νερό που κατανάλωσες, τον λογαριασμό της ΔΕΗ που πλήρωσες, τα κινητά τηλέφωνα που έκανες, τα δάνεια και τις καταθέσεις σου στην Τράπεζα και αν έπαιξες στο Χρηματιστήριο..


Η ασφάλεια ξέρει τη γκόμενά μου
και τι ώρα σπίτι μου γυρνάω
Η ασφάλεια ξέρει τη μάρκα απ’ τα βρακιά μου
και ενοχλείται
στη δουλειά μου αν δε πάω

Τα ξέρει όλα και συμφέρει στην κοινωνία και σε μας
και οταν αρχίζει πανω χέρι κάτω χέρι
βρες το κουράγιο να τραγουδάς
Η ασφάλεια ξέρει και το λέει στο μπαμπά μου
άμα γουστάρω ή όχι να καπνίζω
Η ασφάλεια ξέρει πότε κάνω τα κακά μου
και ποια τραγούδια σαν φοβάμαι ψιθυρίζω
Τα ξέρει όλα και συμφέρει στην κοινωνία και σε μας
και οταν αρχίζει πανω χέρι κάτω χέρι
βρες το κουράγιο να τραγουδάς
Η ασφάλεια ξέρει στη ζωή μου τι φταίει
και όμως γουστάρει να με βλέπει να χτυπιέμαι
Η ασφάλεια ξέρει αν είμαι ή όχι gay
και θέλει κάτι να μου δώσει να τρυπιέμαι
Τα ξέρει όλα και συμφέρει στην κοινωνία και σε μας
και οταν αρχίζει πανω χέρι κάτω χέρι
βρες το κουράγιο να τραγουδάς
Short URL: http://thenetwar.com/?p=72266

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Στη Νάξο, 11-13 Ιουνίου 2021 Το 33ο Συνέδριο της Ομοσπονδίας Κινηματογραφικών Λεσχών Ελλάδας

Το 33ο Συνέδριο της Ομοσπονδίας Κινηματογραφικών Λεσχών Ελλάδας με θέμα:   «Η θάλασσα στον κινηματογράφο» σε συνεργασία με την Κινηματογρα...