Σάββατο 21 Απριλίου 2012

Οι πιο αμφιλεγόμενες διαφημίσεις

Διαφημιστικές καμπάνιες που ξεσήκωσαν την κοινή γνώμη

Γνωστοί για την ευρηματικότητά τους, οι άνθρωποι από τον κόσμο του marketing προσπαθούν συνεχώς να βρουν την καλύτερη ιδέα που θα ενθουσιάσει το κοινό! Στόχος είναι όσοι δουν τη διαφήμιση να τη θυμούνται για… πάντα.

Γι αυτό το λόγο πολλές είναι οι διαφημιστικές καμπάνιες που ξεσηκώνουν την κοινή γνώμη και χαρακτηρίζονται προκλητικές. Αρκετές από αυτές έχουν προκαλέσει σοκ στο καταναλωτικό κοινό και αυτό αποτελεί θετική εξέλιξη τις περισσότερες φορές για τους διαφημιστές.

Σε αυτό το πλαίσιο εντάσσονται και ΜΚΟ οργανώσεις, οι οποίες θέλουν να περάσουν το μήνυμά
τους στο κοινό με ένα πιο ξεχωριστό τρόπο.





Το motto αυτής της διαφημιστικής καμπάνιας κατά του AIDS είναι «Χωρίς προφυλακτικό κοιμάσαι με το AIDS. Προστάτευσε τον εαυτό σου». Βέβαια οι φωτογραφίες με τον σκορπιό και την ταραντούλα είναι αυτές που σοκάρουν στη συγκεκριμένη περίπτωση.





Η παγκόσμια φιλοζωική οργάνωση ΡΕΤΑ σε μια ανατριχιαστική καμπάνια δείχνει πώς θα ήταν σε μια συσκευασία κρέατος ένας άνθρωπος. Με αυτή τη φωτογραφία θέλει να κάνει γνωστές τις απόψεις περί χορτοφαγίας.



Καμπάνιες που τραβάνε τα βλέμματα όμως δεν έχουν μόνο τέτοιες οργανώσεις αλλά και εταιρείες κολοσσοί που θέλουν να προωθήσουν με τον καλύτερο τρόπο τα προϊόντα τους. Μία από αυτές η διαφήμιση για το Playstation της Sony.



Η Gucci προκάλεσε ακόμα μια φορά με διαφήμισή της. Το «κλικ» με το σημείο «G» ανήκει στο γνωστό φωτογράφο Mario Testino.





Η διαφήμιση της Dolce & Gabbana περιέχει ό,τι ακριβώς χρειάζεται για να φτάσει στην επιτυχία. Γυμνασμένοι άντρες δεν μπορούν να αντισταθούν στην εκρηκτική καλλονή που έχουν στα πόδια τους. Η ιδέα όμως προκάλεσε την αντίδραση του προέδρου της Διεθνούς Αμνηστίας, ο οποίος δήλωσε: «Το δικαίωμα της γυναίκας να ζει χωρίς το φόβο της βίας είναι σημαντικότερο από τις διαφημιστικές ανάγκες της Dolce & Gabbana».



Αυτή η αφίσα είναι εξαιρετικά λιτή και ταυτόχρονα αρκετά εντυπωσιακή. Η κολόνια Tom Ford για άντρες έχει μια ξεχωριστή θέση στο σώμα κάθε γυναίκας.



Το τηλεοπτικό δίκτυο TVNZ για την πρεμιέρα του «American Psycho» στο κανάλι TV2 επέλεξε έναν ξεχωριστό πρωταγωνιστή να πλαισιώσει την καμπάνια. Ποιος θα ταίριαζε καλύτερα από τον Τζορτς Μπους Τζούνιορ σκέφτηκαν…



Τι να πει κανείς για τη καμπάνια της Running Free, στην οποία ποζάρουν χτυπημένες γυναίκες. Ποιος τις χτύπησε; Κανείς, απλά τα συμβατικά σουτιέν τις κάνει να υποφέρουν όταν τρέχουν. 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Στη Νάξο, 11-13 Ιουνίου 2021 Το 33ο Συνέδριο της Ομοσπονδίας Κινηματογραφικών Λεσχών Ελλάδας

Το 33ο Συνέδριο της Ομοσπονδίας Κινηματογραφικών Λεσχών Ελλάδας με θέμα:   «Η θάλασσα στον κινηματογράφο» σε συνεργασία με την Κινηματογρα...